- FC Barcelona a prezentat noua colaborare cu trupa rock „Coldplay”, grație parteneriatului cu Spotify.
- Numele formației va apărea pe tricourile catalanilor, iar noile echipamente vor debuta chiar în meciul cu Real Madrid, pe 26 octombrie.
Din martie 2022, Spotify este sponsorul principal al Barcelonei. În urma înțelegerii, Barcelona a purtat în mai multe rânduri, logo-uri ale celor mai cunoscuți artiști muzicali internaționali, în special în partidele cu Real Madrid.
Coldplay, pe tricourile Barcelonei
După ce Rosalia, Drake, Karol G și The Rolling Stones au apărut pe tricourile de joc ale Barcelonei, acum a venit rândul celei mai faimoase trupe rock a momentului, care anul acesta a concertat pentru prima dată în România.
Logo-ul pe care Coldplay a ales să îl afișeze pe echipament este unul sugestiv. Trupa a lansat de curând cel de-al 10-lea album, intitulat „Moon Music”.
Literele logo-ului de pe tricou, care compun numele formației rock, au formă de lună, celebrând astfel numele albumului.
Barcelona debutează noile echipamente chiar în El Clasico
De când Spotify a devenit sponsorul principal al catalanilor, Barcelona a jucat multe dintre partidele împotriva marilor rivali de la Real Madrid purtând însemne ale artiștilor cu care au colaborat.
Spotify și Barcelona vor păstra tradiția și în acest an, iar noile echipamente ce vor afișa numele trupei Coldplay vor debuta pe 26 octombrie, în El Clasico.
Barcelona și Real Madrid sunt despărțite de doar 3 puncte în clasament și, înaintea confruntării directe, cele două echipe vor mai disputa câte o partidă în campionat și una în Liga Campionilor.
Barcelona va întâlni Sevilla pe teren propriu, urmând ca mai apoi să primească vizita rivalilor europeni Bayern Munchen.
În tabăra adversă, Real Madrid va disputa duelul din deplasare cu Celta Vigo, iar la doar 3 zile distanță, „galacticii” vor reedita finala sezonului trecut din Liga Campionilor, într-un duel cu Borussia Dortmund.