- Dinamo și-a prezentat, joi, noul sponsor tehnic, producătorul german de echipamente sportive Puma.
- „Câinii” au scos la vânzare o ediție exclusivă de 500 de tricouri pentru sezonul viitor fără ca fanii să știe modelul, dar asta nu a contat, s-au vândut aproape jumătate din ele.
Aproape o treime din tricourile scoase la precomandă au fost vândute într-un interval record de timp.
Dinamo a vândut 200 de tricouri într-o jumătate de oră
Potrivit informațiilor GOLAZO.ro, Dinamo a vândut nu mai puțin de 200 de tricouri în doar 30 de minute. Informația a fost confirmată de club printr-un comentariu la postarea inițială de pe rețelele de socializare.
„Peste 200 de tricouri în primele 30 de minute. Mulțumim!”
Fanii își pot achizițona echipamentul oficial pentru sezonul viitor de pe site-ul shopdinamo.1948.ro.
Prețul este de 350 de lei, iar suporterii își pot personaliza gratuit tricoul cu numărul și numele dorit.
Livrările vor începe cu data de 1 iulie, atunci când intră în vigoare, oficial, colaborarea dintre Dinamo și Puma.
De menționat că nu a fost anunțat din timp și promovat acest eveniment. Clubul a postat pe rețelele sociale, iar fanii care au fost online și au văzut anunțul și-au comandat tricoul.
VIDEO, declarațiile lui Andrei Nicolescu la prezentarea noului sponsor tehnic
Sponsorii lui Dinamo de-a lungul istoriei
- Adidas (1979-1982)
- Puma (1982-1987)
- Ennedue (1987-1990)
- Mannarini (1990-1991)
- Hummel (1991-1992)
- Umbro (1993-1994)
- Pienne (1994-1995)
- Diadora (1995-1999)
- Joma (1999-2000)
- Lotto (2000-2006)
- Nike (2006-2017)
- Macron (2017-2025)