AC Milan și-a prezentat pe rețelele sociale noul echipament, iar cei de la Puma (sponsorul tehnic al liderului din Serie A) au fost aspru criticați în mediul online.
Postările cu noile tricouri s-au viralizat pe net, iar cei mai mulți din fani s-au arătat nemulțumiți de produsele celor de la Puma.
Este vorba despre cel de-al patrulea rând de echipament al milanezilor, iar unul dintre fani a comparat modelul producătorului german cu o glumă de 1 aprilie.
Cu opt etape înainte de finalul sezonului din Serie A, Milanul se află pe primul loc, cu 66 de puncte. Podiumul este completat de Napoli (63 de puncte) și Inter (60 de puncte, dar și un meci mai puțin disputat).
Power: On \uD83D\uDD0B
— AC Milan (@acmilan) April 1, 2022
System: operating \uD83E\uDDBE
New kit: activated \uD83D\uDD34⚫
Now available through pre-sale for order ➡️ https://t.co/h3ZFBt1oRU#SempreMilan #MoveLikeMilan #NemenItaly @pumafootball @PUMA pic.twitter.com/gg1WZSOux1
When technology and fashion meet football \uD83D\uDD34⚫
— AC Milan (@acmilan) April 1, 2022
Here's our new capsule collection in collaboration with @pumafootball and #Nemen \uD83E\uDD1D#SempreMilan #MoveLikeMilan@PUMA pic.twitter.com/4ThxDa3JBE
* articol publicat inițial pe Hotnews.ro