A câștigat titlul de la US Open în 2021, iar de la acel moment sponsorii s-au înghesuit pentru a-i obține drepturile de imagine. Emma Răducanu a anunțat luni încă o lovitură de marketing, sportiva britanică urmând să fie imaginea unui cunoscut producător auto.
Pe contul personal de Instagram, Emma (19 ani) a precizat că „este mândră să facă parte din familia Porsche”.
Producătorul auto german a semnat un contract de sponsorizare cu Răducanu, sportivă aflată în prezent pe locul 13 în ierarhia WTA.
Firmele importante cu care a semnat Emma Răducanu
De la acel moment spectaculos de pe Arthur Ashe (atunci când a câștigat titlul de la US Open 2021), Emma a semnat mai multe contracte cu firme importante.
În acest moment, Emma Răducanu este legată prin contract de Nike, Wilson, Dior, Tiffany & Co., Evian, British Airways și Vodafone. Pe această listă apare, începând de luni, și Porsche.
De-a lungul carierei, Răducanu a adunat din premiile din tenis $3.021.929 și are un singur titlu cucerit: US Open 2021.
Emma Răducanu este reprezentată de IMG, un gigant în domeniul impresariatului sportiv. Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG, cel care a fost în spatele profitabilelor contracte de sponsorizare ale rusoaicei Maria Sharapova şi chinezoaicei Li Na, se ocupă personal de viitorul financiar al Emmei.
Emma Răducanu s-a născut în Toronto, Canada, dintr-un tată român şi o mamă chineză, a crescut în Kent, Marea Britanie, şi a uimit lumea tenisului la New York, unde a câştigat US Open, la 18 ani.
Emma Răducanu se află pe tabloul principal de la Miami (WTA 1000, turneu care are loc în perioada 22 martie - 3 aprilie), competiție unde în turul al treilea s-ar putea întâlni cu Simona Halep.
Emma Răducanu și explicațiile experților: Incredibil produs de marketing
* articol publicat inițial pe Hotnews.ro