Fanii Borussiei Dortmund nu au fost prea fericiți după debutul echipei lor în Liga Campionilor, miercuri, contra lui Beșiktaș, deși favoriții au câștigat. Echipa a purtat al treilea rând de echipament, realizat de cei de la Puma, dar fără ca pe acesta să fie prezentă stema echipei, lucru neobișnuit în lumea fotbalului.
Producătorul Puma a încercat să iasă în evidență cu al treilea rând de echipamente al Borussiei Dortmund pentru sezonul 2021/22. Acesta a reușit ce și-a propus, dar într-un mod negativ.
Fanii au fost scandalizați de faptul că, deși designul este luat din echipamentele echipei din sezonul 1997/1998, stema formației nu a fost inclusă pe ele.
"Regretăm că i-am supărat pe fani și am dori să ne cerem scuze. Criticile fanilor sunt legate de faptul că logo-ul Borussiei este incorporat de mai multe ori pe material și gravat pe piept, nefiind însă clar scos în evidență", a declarat Bjorn Gulden, director general al Puma.
Borussia Dortmund a încercat să rezolve problema, transferând emblema pe tricouri, lucru ce nu a avut mare succes. În plus, clubul german nu mai poate schimba echipamentul, dat fiind faptul că deja a făcut selecția și a trimis-o la UEFA, conform Marca.com.
Cu sau fără stemă pe echipament, Borussia a câștigat primul meci din grupele UCL, 2-1, în fața lui Beșiktaș.
#Puma CEO Bjørn Gulden on the criticism of Borussia #Dortmund's cup kit: "We regret the fans' anger and would like to apologise to them. We have really taken the feedback to heart and will take it into account for future jerseys - just as we have done in the past."
— Vogtei (@vogtei09) September 17, 2021
\uD83D\uDDDE: @kicker pic.twitter.com/koN8fxW4zl
* articol publicat inițial pe Hotnews.ro