Marca franceză de echipament sportiv Lacoste, sponsor tehnic al lui Novak Djokovic, a anunţat, luni, că doreşte să analizeze evenimentele care au declanşat o luptă juridică de aproape două săptămâni şi l-au împiedicat pe liderul mondial să-şi apere titlul la Australian Open, informează CNN.
"Cât mai curând posibil, vom lua legătura cu Novak Djokovic pentru a analiza evenimentele care i-au însoţit prezenţa în Australia.
Le dorim tuturor un turneu excelent şi mulţumim organizatorilor pentru toate eforturile depuse pentru a se asigura că turneul se desfăşoară în condiţii bune pentru jucători, staff şi spectatori”, a precizat brandul francez de îmbrăcăminte, într-un comunicat de presă citat de News.ro.
Producătorul francez de automobile Peugeot, un alt sponsor al lui Djokovic, a refuzat să comenteze, luni, situaţia liderului ATP.
Producătorul de ceasuri elveţian Hublot şi firma japoneză de echipament sportiv Asics (care îi asigură sârbului încălţămintea) nu au răspuns solicitărilor de a comenta.
Djokovic are acorduri de sponsorizare în valoare de 30 de milioane de dolari pe an, potrivit Forbes, şi a fost al 46-lea cel mai bine plătit sportiv din lume în 2021.
Novak Djokovic, care se opune vaccinării, a părăsit Australia, duminică, la bordul unui avion al companiei Emirates cu destinaţia Dubai, după ce apelul său la decizia de anulare a vizei de intrare în Australia a fost respins de un tribunal din Melbourne.
El a ajuns, luni, la Belgrad, fiind aşteptat la Aeroportul Nikola Tesla de un număr mare de jurnalişti, dar şi de câteva zeci de fani. Sportivul nu a discutat cu presa, folosind o altă ieşire pentru a părăsi aeroportul.
S-ar putea să te intereseze și:
- Prima reacție a lui Novak Djokovic după decizia privind expulzarea sa din Australia
- Australian Open 2022: Jucătorii s-au săturat de cazul Novak Djokovic / Garbine Muguruza: "Nu cred că este greu să respecți regulile"
* articol publicat inițial pe Hotnews.ro