Clubul de fotbal Paris Saint-Germain a anunţat că a vândut în mai puţin de o jumătate de oră cele 1.000 de tricouri pe care era imprimată imaginea catedralei Notre-Dame, devastată de un incendiu, veniturile urmând să fie donate unor asociaţii legate de pompieri, informează Agerpres.
"500 pe Internet, 250 în Megastore şi 250 pe Champs", a detaliat gruparea pariziană pe contul său de Twitter. "Vă mulţumim pentru solidaritatea voastră!", a adăugat PSG.
Echipa lui Neymar a purtat acest tricou omagial, pe care era imprimată imaginea edificiului parizian, în locul numelui sponsorului oficial, duminică seara, la meciul cu AS Monaco (3-1), la finalul căruia PSG şi-a asigurat al optulea titlu de campioană a Franţei din istoria sa. Pe spate, în locul numelui jucătorilor, era scris de asemenea "Notre-Dame".
Conform AFP, fiecare tricou a costat 100 de euro, iar întreaga sumă rezultată va fi vărsată "asociaţiilor legate de pompieri", după cum a explicat clubul din Hexagon.
Paris Saint-Germain a adus, de asemenea, un omagiu duminică pompierilor care au luptat împotriva incediului de la celebrul monument parizian, produs pe 15 aprilie.
* articol publicat inițial pe Hotnews.ro