- În urma legilor din Spania, Stuttgart nu a putut purta sponsor pe tricou la meciul cu Real Madrid de pe „Bernabeu”
- Partida s-a încheiat 3-1 pentru „los blancos”
Campioana Europei a debutat cu victorie în noul sezon de Liga Campionilor, trecând de vicecampioana Germaniei, 3-1, mai greu decât o arată scorul.
Golurile au fost marcate de Mbappe (46), Rudiger (83), Endrick (90+5), respectiv Undav (68).
Stuttgart a apărut cu tricourile de deplasare, culoare predominant roșie cu accente albe, și a ieșit în evidență lipsa sponsorului de pe piept, unde a fost prezentă doar o dungă albă.
Nemții au ca sponsor principal Winamax, o companie franceză de jocuri de noroc.
În Spania nu pot apărea sponsori din zona de betting pe tricouri, această lege fiind aprobată din cauza efectelor negative pe care jocurile de noroc le au asupra persoanelor vulnerabile și nu numai.
Aston Villa a transformat interdicția într-un gest caritabil
Tot marți, în Elveția, Aston Villa a apărut la meciul cu Young Boys Berna cu „Acorns” pe tricouri, în locul sponsorului obișnuit, Betano, din același motiv.
- Acorns e o rețea de îngrijire medicală paliativă din Birmingham, specializată să ofere sprijin pentru copii.
Clubul englez a prezentat însă informația pe site-ul oficial dintr-un unghi diferit, ascunzând adevăratul motiv:
„Aston Villa este încântat să anunțe că Acorns va apărea pe partea din față a tricourilor jucătorilor în meciul din deschiderea Ligii Campionilor din această seară, împotriva Young Boys Berna.
Betano a donat cu amabilitate spațiul de pe tricouri clubului, iar Aston Villa l-a donat la rândul său către organizația caritabilă Acorns.
Relația de lungă durată a clubului cu hospice-ul datează din 2008, când emblema acestuia era prezentă pe fața tricourilor”.