- Dinamo a publicat un videoclip în care a anunțat data când va prezenta noul sponsor tehnic al clubului, Puma: 10 aprilie 2025.
Pe rețelele de socializare ale „câinilor” a apărut un videoclip scurt în care au fost prezentate câteva cadre din celebrul meci Dinamo - Hamburg 3-0, din 1983, alături de legenda roș-albilor, Costel Orac, protagonist în acea partidă, și de o persoană care lucra la modelul unui tricou.
Dinamo semnează cu Puma
Fanii „câinilor” au făcut rapid legătura: data respectivă reprezintă ziua când clubul va anunța noul parteneriat cu Puma.
Puma i-a îmbrăcat pe dinamoviști în cea mai importantă perioadă a clubului din „Ștefan cel Mare”, anii '80, atunci când „câinii” au reușit cel mai important parcurs european din istorie: semifinala din Cupa Campionilor Europeni, „dubla” de referință cu Liverpool, din sezonul 1983/1984.
Colaborarea cu Puma a durat până spre finalul anilor '80, iar Ionuț Lupescu a amintit ce însemnătate aveau echipamentele dinamoviștilor în acea perioadă.
„Când apăream pe teren cu tricourile roșii, de la Puma, care sclipeau pe noi aveam 1-0 de la vestiare. Adversarii erau orbiți de ceea ce vedeau pe gazon în fața lor”, a transmis fostul internațional, conform prosport.ro.
„Va fi cel mai frumos tricou pe care l-a avut Dinamo”
Directorul de marketing al lui Dinamo, Romeo Bănică, a vorbit luna trecută despre înlocuirea sponsorului tehnic, Macron, începând din vară.
Acesta a precizat că Dinamo nu va mai avea echipament de linie, luat dintr-un catalog, ci unul complet personalizat:
„Sezonul viitor vom avea un tricou custom, dedicat echipei noastre, pe care nu-l vom mai vedea nicăieri.
Va fi cel mai frumos tricou pe care l-a avut Dinamo vreodată în istoria sa, sper eu”.
Urmează 48 TV, noul post al clubului Dinamo
Romeo Bănică a dat detalii și despre noul post TV al clubului:
„În curând va fi lansat 48 TV, postul clubului. Așteptăm niște materiale care trebuie livrate. Colegii mei au pregătit deja materiale pe care le vom difuza, vor fi podcasturi, interviuri, emisiuni. E un conținut la care doar noi avem acces și vrem să-l aducem în prim-plan.
Numele e ales așa pentru că a fost dorința noastră de a activa acest brand, îl folosim și în alte cazuri. Vrem să creăm un brand al lui Dinamo cu «1948» sau «48», să fie și o linie merchandising fără o trimitere evidentă spre Dinamo, fără logo, care să poată fi purtată pe stradă”.