- Dinamo a anunțat că pot fi precomandate încă 1.000 de tricouri pentru sezonul următor.
- Primele 500 de echipamente Puma au fost vândute în mai puțin de 48 de ore, deși fanii încă nu știu cum vor arată și le vor primi abia după 1 iulie.
Pe 11 aprilie, Dinamo și-a prezentat noul sponsor tehnic, producătorul german de echipamente sportive Puma.
„Câinii” au scos la vânzare 500 de tricouri, iar acestea s-au vândut în doar două zile. Acum, stocul a fost suplimentat.
Dinamo vinde încă 1.000 de tricouri Puma: „Batem, din nou, recordul?”
Fanii își pot achizițona echipamentul oficial pentru sezonul viitor de pe site-ul shopdinamo.1948.ro.
Prețul unui tricou este de 350 de lei. Suporterii beneficiază de o reducere de 10% și de livrare gratuită.
Spre deosebire de primele 500 de tricouri, care puteau fi personalizate gratuit, fanii trebuie să plătească 46 de lei pentru a adăuga numărul și numele dorit.
Livrările vor începe cu data de 1 iulie, atunci când intră în vigoare, oficial, colaborarea dintre Dinamo și Puma.
„Va fi cel mai frumos tricou pe care l-a avut Dinamo vreodată în istoria sa, sper eu”, afirma directorul de marketing Romeo Bănică, la începutul lunii martie.
Revenim cu vestea pe care o așteptați! Am suplimentat stocul pentru precomandă cu încă 1.000 de tricouri pentru sezonul următor! Data trecută, 500 de tricouri s-au epuizat în mai puțin de 48 de ore. Ne-ați arătat ce înseamnă pasiunea, loialitatea și spiritul Dinamo. Pentru asta, vă mulțumim! Ce spuneți, batem, din nou, recordul? Dinamo București
Andrei Nicolescu, despre noul parteneriat: „Este foarte important pentru istoria lui Dinamo”
„Am fost privit curios când am venit la Dinamo. Cumva, mi-am permis aroganța de a spune că Dinamo va ajunge să fie cel mai respectat club în 2028. Evident că la acel moment, lumea nu s-a sfiit să spună că exagerăm.
Vin în fața dumneavoastră după doi ani în care eu cred ca s-au văzut progrese la Dinamo și vin aici cu mândrie pentru că parteneriatul pe care îl începem de la 1 iulie 2025 este foarte important din două puncte de vedere.
În primul rând, pentru istoria lui Dinamo, pentru că parteneriatul cu Puma din anii '80 a dus nivelul de mândrie la un alt nivel, și în al doilea rând pentru că partenerul nostru este foarte avansat din toate punctele de vedere.
Consider că asocierea cu acest brand și poziționarea lor ne poate duce și pe noi la un cu totul alt nivel”, a declarat Andrei Nicolescu acum o săptămână, la prezentarea noului sponsor tehnic.
Sponsorii lui Dinamo de-a lungul istoriei
- Adidas (1979-1982)
- Puma (1982-1987)
- Ennedue (1987-1990)
- Mannarini (1990-1991)
- Hummel (1991-1992)
- Umbro (1993-1994)
- Pienne (1994-1995)
- Diadora (1995-1999)
- Joma (1999-2000)
- Lotto (2000-2006)
- Nike (2006-2017)
- Macron (2017-2025).