- Comisia de Apel a răspuns favorabil solicitării Farului, care a primit acces în cupele europene
GOLAZO.ro anunțase acum o săptămână că apelul constănțenilor va avea succes și vor lua licența de Europa.
Comunicatul oficial al Farului: „Suporterii au un nou motiv de bucurie”
„După superba victorie de la Ploiești, 1-0 cu Petrolul, în urma căreia formația noastră abordează cu mult mai multă încredere finalul sezonului, în care dorește clasarea pe un loc care să-i permită disputarea partidei de baraj pentru calificarea în Conference League, suporterii constănțeni au un nou motiv de bucurie.
Astfel, așa cum era de așteptat, Comisia de Apel pentru acordarea licenței cluburilor a transmis, astăzi, clubului Farul Constanța, că are dreptul de a participa în ediția 2025-2026 a cupelor europene.
«Admite apelul declarat de FCV Farul Constanța S.A împotriva Hotărârii nr.3/17.04.2025 pronunțată de Comisia pentru acordarea licenței cluburilor.
Modifică hotărârea apelată în sensul admiterii cererii de acordare a licenței și acordă licența clubului FCV Farul Constanța S.A pentru participarea la competițiile de club UEFA pentru sezonul competițional 2025-2026.
Definitivă și executorie», se arată în notificarea transmisă clubului nostru”, este comunicatul postat pe rețelele de socializare de clubul lui Gheorghe Hagi.
Cum poate juca Farul în Europa sezonul viitor
Pentru a avea dreptul să joace barajul de Conference League, Farul e obligată să termine în primele 4 echipe din play-out.
Cu 3 etape înainte de final, echipa e pe locul 5, la egalitate cu locul 4 (Poli Iași), 27 de puncte.
Farul mai are de jucat cu Gloria Buzău (acasă), UTA Arad (acasă) și Oțelul Galați (deplasare).
În mod normal, primele două clasate din play-out joacă o semifinală, iar câștigătoarea înfruntă locul 4 din play-off pentru ultimul loc de Conference League.
Farul poate ajunge direct în finală, dacă Sepsi nu termină și ea în primele 4 locuri din play-out! De asemenea, dacă ambele echipe termină în afara top 4, barajul este anulat, iar locul 4 din play-off se califică automat în Europa.