Mascota Jocurilor Olimpice de Iarnă de la Beijing, denumită "Bing Dwen Dwen", a depășit așteptările organizatorilor cu privire la vânzare, ei fiind nevoiți să suplimenteze stocurile. Mai mulți fani au așteptat în frig în capitala Chinei pentru a putea achiziționa ursulețul panda.
Anunțul organizatorilor a venit după ce mai mulți internauți s-au plâns de dificultăți în achiziționarea mascotelor. Mai mulți oameni s-au adunat, în frig, la intrarea magazinului care a primit licența de vânzare a ursuleților panda.
"Bing Dwen Dwen" a fost conceput în formă de ursuleț panda îmbrăcat într-un costum transparent.
Mascotele Jocurilor Olimpice sunt rar vândute în atâtea exemplare încât să fie nevoie de suplimentarea stocurilor. De exemplu, "Vinicius", mascota JO Rio 2018 nu a reușit să iasă din anonimat, la fel ca trioul de mascote din cadrul JO 2002.
Analiștii estimează că produsele cu licența JO Beijing 2022 vor genera vânzări de aproape 400 de milioane de dolari.
Pe rețelele de socializare, fanii Olimpiadei susțin că motivul pentru care cumpără astfel de suveniruri este acela că îi fac să se simtă parte a competiției, conform Reuters.
* articol publicat inițial pe Hotnews.ro