Kindred Group, unul dintre sponsorii oficiali ai echipelor din primul eșalon fotbalistic românesc, marchează o premieră prin adaptarea mesajului de pe echipamentul de joc în sprijinul unei cauze deosebit de importante - reducerea la zero a veniturilor provenite de la jucătorii vulnerabili, în viitorul apropiat.
În conformitate cu principiile Fair Play-ului, fundamentale în sport, Kindred se angajează să ofere servicii de înaltă calitate în domeniul pariurilor sportive și al jocurilor de cazino online, orientându-se către un comportament corect și responsabil. Compania depune eforturi constante pentru a educa jucătorii privind utilizarea instrumentelor disponibile pentru practicarea jocurilor de noroc în mod sigur și recreativ.
Prin urmare, Kindred Group, sponsor oficial al echipelor de fotbal FC Botoșani și FC Hermannstadt, a ales să extindă în România mesajul său de responsabilitate, "Împreună spre 0%", prin inscripționarea acestuia pe tricourile de joc ale formațiilor pe care le susține, alături de sigla brandului flagship Unibet.
Marian Ignat, președinte al clubului FC Botoșani:
„Suntem deosebit de bucuroși că clubul nostru se alătură misiunii Împreună spre 0% și că astfel, împreună cu sponsorul nostru Unibet, parte a grupului Kindred, vom avea ocazia să fim parte a unei premiere. Pentru prima dară în România, un sponsor își va schimba mesajul de pe tricoul de joc pentru a promova o cauză, iar această acțiune ne face să fim mândri de acest parteneriat.”, a declarat Marian Ignat, președinte al FC Botoșani.
„În fotbal a juca responsabil înseamnă să tratezi fiecare meci ca și cum ar depinde întreg sezonul de el. Să joci, să lupți pentru fiecare minge, în fiecare moment al partidei. Noi, FC Hermannstadt, chiar jucăm responsabil! Alături de Unibet mergem Împreună spre 0%”, este mesajul reprezentaților clubului FC Hermannstadt.
La rândul său, Andreas Nichilciuc, Country Manager Unibet România a declarat:
„Inițiativa Împreună spre 0% nu este doar o premieră, ci și o continuare a angajamentului grupului Kindred pentru susținerea si promovarea jocului responsabil in România. După anunțul de la finalul anului trecut, continuăm seria inițiativelor si a programelor dedicate asigurării unui mediu sigur de joc pentru clienții noștri. Pe lângă prezența pe tricourile de joc ale celor 2 echipe, FC Hermannstadt si FC Botoșani, mesaje de joc responsabil vor fi afișate si pe ecranele LED din jurul terenului de joc la majoritatea cluburilor din prima liga. Scopul inițiativei Împreună spre 0% este de a încuraja o abordare responsabilă a jocurilor de noroc din România din partea tuturor actorilor implicați, de la jucători și operatori până la autorități.”
Asistăm la o premieră în peisajul fotbalistic românesc, dar trebuie menționat că Grupul Kindred a implementat deja acest gen de promovare a Jocului Responsabil de mai bine de un an în străinătate, unde mesajul "Împreună spre 0%" este vizibil pe echipamentul de joc al echipelor de prestigiu precum Glasgow Rangers - campioane multiple în Scoția, și Middlesborough.
În prezent, Kindred se distinge ca fiind singura companie care împărtășește un astfel de mesaj de promovare a Jocului Responsabil pe tricourile echipelor din Superliga pe care le sponsorizează. Această inițiativă nu se oprește doar la expunerea pe teren, ci cuprinde și campanii desfășurate pe rețelele de socializare și în mass-media, precum și decizia de a afișa mesaje de promovare a Jocului Responsabil pe panourile LED ce înconjoară stadioanele pe care evoluează anumite echipe din Superligă.
„Împreună spre 0%” - una din prioritățile Grupului Kindred
"Împreună spre 0%", campania desfășurată de Grupul Kindred, care operează brandurile Unibet și Vlad Cazino licențiate ONJN în România, se concentrează pe promovarea Jocului Responsabil pe platformele de pariuri și cazino online, având ca obiectiv reducerea veniturilor provenite de la jucătorii vulnerabili până la zero în viitorul apropiat.
Călătoria Grupului Kindred către atingerea procentului de 0% a început în 2020, iar rezultatele obținute până acum sunt îmbucurătoare.
Investițiile susținute în tehnologie și educație eficientă a clienților au facilitat utilizarea unor tehnici avansate de detecție și au crescut conștientizarea asupra instrumentelor utile oferite jucătorilor. Astfel, Kindred a reușit să reducă semnificativ procentul veniturilor generate de jocuri de noroc dăunătoare în ultimii ani, apropiindu-se tot mai mult de atingerea obiectivului de 0%.
* articol publicat inițial pe Hotnews.ro